Årets första dopp...

... blev i Lindesjön vid Lingon och mjölk (har aldrig riktigt förstått mig på det namnet). Jag, Joel, Amanda och Patricia cyklade dit från mamma ivd halv tio (!) och åkte hem två och en halv timme senare, med ett dopp i bagaget. Det var svinkallt till en början och jag vet inte riktigt om man kan kalla de ett dopp, för jag låg på en luftmadrass ute i vattnet, men jag fick vatten över hela mig, fastän det inte riktigt var meningen. Jag har inbillat mig att solen tar bättre om man ligger ute i vattnet, men efter 20 kalla minuter gav jag upp och la mig på land istället. Hoppas det blir lika fint väder nästa vecka då jag är ledig, sen kan det regna bäst det vill för då åker jag till Dinamarca!!!

pussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0