Midsommardag

Dagen har inte startat till min fördel. Vaknade på tok för sent för att hinna göra något vettigt innan jag börjar jobba. Det verkar i alla fall som om det blir en glass innan man ska isoleras inomhus nu när solen äntligen tenderar att titta fram bakom molnen. Tur att man hittar sina glimtar dessa dagar. 

Logfesten igår var trevlig, trots regnet och tävlingarna som var "planerade" inte riktigt blev av. Vi spelalde lite sällskapsspel (som jag tyvärr inte vann en enda gång) och det slutade med att jag och Basse hamnade i soffan med barnen och tittade på Kung Fu Panda. (Jag missade en del av filmen för att jag råkade somna!) Summa sumarum - en lugn men ack så trevlig midsommarafton.

Jobbet kallar pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0