Parkfest

Klockan tre på eftermiddagen bar det hemåt från en avkopplande tur i Stockholm. Solbränd (röd) på axlarna och nästippen satte jag mig i bilen tillsammans med min mamma och syster och åkte hemåt. Jag somnade nästan på en gång vilket är typiskt mig, men i Kungsör bytte vi och jag körde resten. Väl hemma var det bråttom att duscha och göra sig i ordning för parkfesten. Vi var hemma hos Frida först och Singstar är då ett självklart måste på en tjejförfest. Jag gillar verkligen mina kompisar! Vid halv elva bar det av mot hotellet, vilket inte hade någon speciellt lång kö (för vissa köper förköp). Dans, svett, skratt och tårar - mycket händer på hotellet.

Klockan två är jag hemma, nyduschad och har riktigt ont i fötterna efter en kväll med alldeles för höga klackar för mitt eget bästa och det är dags att sova. Summa sumering - en riktigt rolig utekväll med brudarna.

Nu är det dags för jobbet, men bara i fyra timmar, sen ska jag titta på film hela kvällen.

pusssshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0