Sommar och sol och vi har korta kjol..

Äntligen är sommaren här, men bara för den här veckan. Och vad gör man inte då, om inte jobbar?! Tajming är inte riktigt min starka sida. Har i alla fall legat ute i några timmar på förmiddagen innan det bär av till ICA. Det är mycket fröken Grindbacka ska hinna med denna dag. Sola, jobba, ha hoppträning med Amanda och packa inför morgondagen. Då bär det av till Estocolmo och till Chris för lite födelsedagsfirande/hälsa på (det var ju inte igår jag träffade honom). 

 

Mamma ringde till mig för några dagar sedan och sa att vi skulle få bo i hästbussen för att alla stugor/rum/sängar var upptagna för att det är tävlingar där i helgen. Min första tanke var oj shit, ska jag bo i en hästbuss, men jag tror faktiskt att det kan bli riktigt mysigt. Ska försöka ta lite bilder för att visa om det var mysigt eller ej.

 

Ha en trevlig sommardag  pusssshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0