Framtid?

Jag har idag konstaterat med sorg i ögat att spanska är ett nedlagt projekt! Pratade med en studievägledare idag och jag skulle behöva läsa en termin extra plus ta studieuppehåll i en termin och det suger, så jag får helt enkelt lägga ner. Jag tror att det får bli engelska istället. Det har liksom legat där också! Men Karlstad blir det. Vill ju se något annat än Lindesberg och Örebro!

Idag har jag hunnit med vääldigt mycket om jag får säga det själv. Jag har vart i skolan i 6 timmar(!), läst en riktigt svår text på engelska (facktext), sprungit en vända med Carro, köpt ett par löparskor. Resten av kvällen blir att läsa ett kapitel i boken och IDOL såklart. Åh jag är så glad.

pusssshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0