Här ska fett brännas!

Nu har jag kommit på nåt nytt gott folk. Idag var min tredje innebandyträning and i'm still going strong. (eller jag dog inte iaf) Vi började med den sedvanliga löprundan till pumphuset och tillbaka..(förra måndagen var jag helt slut) och jag kände mig rätt så pigg i benen och när jag hade 200 m kvar så var jag inte ens trött.. Så vad gör smarta Johanna - jo hon ruschar allt vad hon kan och glömmer helt bort att hon ska springa intervaller efter det. SMART! Efter det var jag såklart helt död och kom sist på intervallerna! BRA JOBBAT YXSKAFT!

Men att det känns bra nu när man börjar ta tag i sig själv lite efter sisådär 5 månader stillasittande. Skola imorgon - seminarie, sova nu. Godnatt..

pussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0